Su kiekvienais metais sukčiai tampa vis išradingesni. Su nauja sukčiavimo schema susidūrė ir šios istorijos autorė Dovilė.
„ Norėdama parduoti telefoną įkėliau jį į skelbiu.lt puslapį. Neilgai trukus per whats up programėlę su manim susisiekė moteris (nuotraukoje, kuri yra what’s up vartotojo paskyroje, bent jau buvo moteris su vaiku). Ji manęs paklausė ar vis dar yra telefonas. Po to uždavė kelis bendrus klausimus apie telefono būklę, nustatymus. Viskas atrodė kaip ir gerai. Moteris pasakė, jog ji yra iš Kaišiadorių ir klausė, ar galėčiau telefoną išsiųsti. Pasakiau, jog galiu, tik man pirmiausia reikia pasidomėti siuntimo kainomis per paštomatą (kadangi ne dažnai tuo naudojuosi, o pati kažką siuntusi esu tik pora kartų gyvenime). Man bežiūriunt kainas, pirkėja parašė, jog ji viskuo pasirūpins. Dėl visa ko ji nori, kad mokėjimas vyktų per DPD. Moteris teigė, kad sukurs užsakymą, man tiesiog reikės telefoną pristatyti į paštomatą ir išsiųsti per tris darbo dienas. Siuntimo išlaidas ji apmokės, taip pat pinigus už telefoną gausiu jau šiandien per DPD. Man tuo metu kilo abejonės, kaip vyksta išperkamieji siuntimai,kadaangi tame patiries neturiu, bet nesupratau, koks tikslas vesti per DPD pinigus, kai aš juos gausiu tą pačią dieną. Bet kol kas pirkėjai, sakiau, kad viskas gerai, tegul daro ji užsakymą. Mano dėmesį patraukė įdomi moters rašysena (sakiniai buvo rašomi su klaidomis, o taip pat jie buvo gramatiškai netaisyklingai suformuloti). Pirkėja greitai parašė sukūrusi užsakymą ir atsiuntė nuorodą į DPD puslapį. Tiksliau tariamą DPD puslapį.“

Dovilė pasakoja,jog paspaudus ant atsiųstos minėtos moters internetinės svetainės nuorodos, jai atidarė intenetinę svetainę, kurioje viskas atrodė labi tikra. Puslapio viršuje buvo nurodytas užsakymo numeris, apačioje raudonas mygtukas GAUTI PINIGUS. „Pirkėja teigė, kad turiu paspausti mygtuką ir tada į mano sąskaitą įkris jos sumokėti pinigai. Nuėjau į tą puslapį, apsižiūrėjau, paspaudžiau ir ten išmetė lentelę, kur prašė suveti kortelės duomenis.

T.y. kortelės numerį, kam priklauso kortelė, galiojimo datą, kodą esantį kitoje pusėje kortelės. Kadangi aš vengiu visur vesti kortelės duomenis, tai nevedžiau. Vietoj to nuėjau į DPD puslapį ir skaičiausi, kaip vyksta tokie siuntimai ir ar tikrai jie reikalauja kortelės duomenų, kai realiai užtektų mano sąskaitos numerio. Informacijos tokios nepavyko greitai rasti. Dėl to pirkėjai parašiau, jog sutvarkysiu viską rytoj (buvo vėlus vakaras). O aš norėjau pasiskambinti į DPD rytoj rytą ir išsiaiškinti viską, kaip čia kas vyksta ir ar taip turi būti. Pirkėja pradėjo rašyti, kad labai pergyvena, nes ji sumokėjo pinigus ir gal aš čia ją bandau apgauti. Nieko neatrašiau į tokias žinutes. Ir tada užtikau DPD svetainėje informaciją, kaip apsimetėliai gali bandyti apgauti. Visa pateikta infomacija identiškai atitiko mano situaciją. Supratau, kad tiesiog bandė pavogti pinigus iš mano sąskaitos. Gerai, kad turėjau tokį principą, kaip kad niekur nevesti savo kortelės duomenų“ rašo Dovilė.